Juguem amb la Marató

El dimecres dia 12 de desembre va ser un dia molt especial. Uns 250 nens de primer d’E.S.O. de tres instituts de Lleida ,Màrius Torres, Maria Rúbies i Ronda es van traslladar a les instal·lacions del Sícoris Club i van jugar a una sèrie de jocs cooperatius participant de la jornada solidària “juguem amb la marató” . L’experiència va ser tot un èxit, donava bo veure jugar tots aquells nois i noies amb tanta il·lusió i entrega, tot i que el temps no va acompanyar massa i quan tocava jugar a l’exterior feia una miqueta de fred. Sort que al cap de poca estona tocava jugar al pavelló i allà s’estava ben bé…

Aquell dimecres els nostres alumnes més petits van ser molt grans, doncs van contribuir amb la seva generositat a recopilar un bon donatiu per la marató de TV3 d’aquest any, que està dedicada al càncer.

Agraïm al Sícoris Club el detall de prestar-nos les instal·lacions, doncs no hagués estat possible aquesta jornada sense la seva ajuda. També agraïm als supermercats Plus Fresc l’esmorzar saludable del què tots vam gaudir, i al consell esportiu facilitar-nos el servei d’una ambulància amb el seu equip que ens van ajudar força. També cal agrair la tasca de totes aquelles persones que d’una forma o altra van col·laborar (alumnes voluntaris de batxillerat, professors/es acompanyants, autoritats, equips directius dels tres centres,…). Tots portarem aquest bonic record al nostre cor.