Visita de l’alumnat d’economia a l’empresa “Torrons Vicens” i al museu “cal Trepat”

Divendres 25 de gener vam visitar amb l’alumnat de 1r BTX que cursa economia de l’empresa , l’empresa Torrons Vicens, una empresa amb una llarga tradició torronaire situada a la localitat urgellenca d’Agramunt, considerada el bressol del Torró i la Xocolata a la Pedra. L’any 2000 els empresaris Àngel Velasco i el seu fill assumeixen la direcció de la firma i des d’aleshores el creixement de la marca ha estat continuat a base de qualitat, innovació i servei. Actualment Vicens compta amb més de 30 botigues obertes, algunes a l’estranger.

També vam visitar el museu de la mecanització agrària cal Trepat de Tàrrega, un testimoni i un dels protagonistes de la mecanització agrària, degut a la importància que va tenir en el procés de transformació i mecanització del camp català i espanyol. Les màquines Josep Trepat foren tot un èxit comercial i una revolució en el treball de camp.