Visita a la Biblioteca Pública de Lleida

Aquest curs, el Pla d’Impuls a la Lectura (PIL) ha organitzat sortides a la Biblioteca Pública de Lleida per tal que l’alumnat més petit de la casa conegui i pugui utilizar els recursos que ens ofereix.

L’alumnat de 2n ESO C i 1r ESO E han estat els darrers grups del 1r cicle de l’ESO que han fet aquesta visita, ja que durant 5 setmanes, cada dimecres, dos grups es traslladaven a l’edifici de la Maternitat per conèixer l’emblemàtic edifici i fer un recorregut per les seves sales.

Ens han explicat com funciona el servei de préstec, com tenen organitzats els documents i quins recursos ofereixen als seus usuaris i usuàries.

Ha estat una visita molt interessant i de gran utilitat.