Terra baixa amb 2n de Batxillerat al teatre l’Escorxador

El passat dimarts dia 27 de novembre l’alumnat de 2n de Batxillerat del Màrius ens vam traslladar al teatre l’Escorxador per veure en escena el clàssic de Guimerà Terra baixa.
Aquest drama realista escrit per Guimerà el 1897 forma part de les lectures obligatòries de la matèria de llengua catalana per a la selectivitat. L’obra adaptada i dirigida per Frederic Roda aposta pels tres personatges que conformen el triangle amorós : Sebastià – Marta – Manelic .
Durant una hora, l’alumnat va poder copsar la posada en escena del llibre que han treballat durant el 1r trimestre amb el moments claus i punyents com els monòlegs de la Marta i els aparts del Manelic així com també el caràcter dèspota i possessiu del cacic i amo de tot, el Sr Sebastià.
L’obra, carregada d’elements simbòlics, esdevé un clàssic de la nostra literatura i planteja molts temes encara vigents als nostres dies.