Sortida de convivència a 1r d’ESO

La setmana passada vam fer la sortida de convivència amb l’alumnat de 1r d’ESO.
Durant la jornada es van realitzar diferents activitats per fomentar la cooperació, el respecte i la cohesió de grup.
Un gran dia per recordar!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut