Sortida de convivència a 1r d’ESO Feu un comentari / Per Comunicació / 07/10/2025 / ESO ESO 1 General Portada La setmana passada vam fer la sortida de convivència amb l’alumnat de 1r d’ESO. Durant la jornada es van realitzar diferents activitats per fomentar la cooperació, el respecte i la cohesió de grup. Un gran dia per recordar!