Sortida de 3r ESO D a la Fundació Vallpalou

El dilluns 25 de febrer l’alumnat de 3r d’ESO D, les professores de Visual i Plàstica i d’Educació Físicavam visitar la Fundació Vallpalou.

Allà ens van parlar de l’Art i  de les diferents tècniques que podem trobar en el museu (litografies, xerigrafies i ceràmica raku, escultures diverses entre altres). Va estar una visita amb reflexions i converses compartides entre els alumnes i el guia-educador de la Fundació.

Després, van realitzar una activitat sobre com s’organitza una exposició a partir d’una col.leció determinada, com si treballessin plegats comisaris i artistes.

Va estar  tot una experiència amb uns resultats sorprenents. Una trobada interessant amb l’art contemporani, i un dia per sortir del context habitual de les nostres aules… Amb ganes de repetir-ho, sens dubte!

Gràcies a la Fundació Vallpalou per haver-nos acollit tant i tant bé.

Teresa Carrera Sabaté