Sortida de 2n de BTX Artístic a Barcelona

El passat 10 de gener, els alumnes i les alumnes de 2n de Batxillerat Artístic vam anar a visitar quatre exposicions d’Art a Barcelona.

La primera exposició que vam anar a veure va ser al Museu del Disseny,  on ens van mostrar l’evolució d’aquest llenguatge artístic des dels anys 80 fins a  l’actualitat. La noia que ens guiava ens va saber transmetre la passió pel disseny. Després ens van deixar una estona de temps lliure i vam poder veure totes les plantes amb les diferents temàtiques relacionades. La planta que més ens va agradar va ser la dedicada al disseny de moda.

Acabada aquesta exposició vam anar al MACBA, a veure l’exposició de Jaume Plensa. Una visita interessant amb art més abstracte al que estem acostumades. L‘obra que més ens va agradar va ser el “Gong”, que a més el vam poder fer sonar.

La tercera visita va ser després de dinar, al CaixaForum. Aqui vam veure dues exposicions totalment diferents. La primera va ser la del pintor Toulouse Lautrec, un pintor francès, que ens va semblar brutal. El guia tenia una veu molt agradable i no se’ns va fer gens pesada la visita. L’última que vam veure va ser la de Velàzquez i el Segle d’Or. En aquesta ja estàvem bastant cansades,  ja que portàvem tot el dia amb visites guiades. Però tot i així va ser interessant.

En resum, ens van agradar a totes ja que eren molt diferents les unes de les altres i va ser una absorció de cultura impressionant, però per altra banda, també creiem que quatre exposicions guiades en un sol dia requereixen moltes hores d’atenció i vam acabar bastant esgotades.

Mar i Clàudia