Sortida a Barcelona amb 2n d’ESO

El passat dimarts dia 29 l’alumnat de 2n d’ESO va fer una sortida cultural i recreativa a Barcelona.

Durant el matí, vam poder passejar i conèixer més sobre la figura d’ Antoni Gaudí i el Modernisme als jardins del Parc Güell. La visita era guiada i vam poder entrar a la casa del Guarda i també conèixer i veure el trencadís i tota l’ornamentació i estil d’aquest homenot català.

Després de dinar, vam dirigir-nos en autobús cap a Torrelles de Llobregat per fer un recorregut a través de maquetes, a escala 1:33 en el cas de Barcelona i 1:25 la resta de comarques , per Catalunya al parc temàtic de Catalunya en miniatura.

La sortida, tot i el dia rúfol i gris, va ser engrescadora. A partir d’ara, l’alumnat de projectes Les ciutats del món hauran de dissenyar una auca de Gaudí o Barcelona entre d’altres tasques i l’alumnat d’idiomes també treballarà aspectes i vocabulari de la sortida.

Us deixem una mostra de fotos de la sortida.

.