SORTIDA A BARCELONA ALUMNAT DE 1r BATXILLERAT D’ARTS

El dia 5 de Novembre, els alumnes de primer de Batxillerat Artístic vam anar a Barcelona per visitar exposicions a La Pedrera, al CaixaForum i al MACBA o al Gran Teatre del Liceu.

A la Pedrera vam veure una exposició d’art cinètic (L’ART EN MOVIMENT). A ningú el va deixar indiferent! Mai havíem vist en directe aquest tipus d’Art.

A continuació vam anar a una exposició dels artistes de Montmartre TOULOUSE LAUTREC  I L’ESPERIT DE MONTMARTRE. Allí vam descobrir la vida alternativa dels artistes del passat.

Finalment ens vam dividir. Els del Plàstic vam anar al MACBA. Vam veure l’evolució de l’art conterporani (UN SEGLE BREU: COL·LECCIÓ MACBA),especialment centrat en conflictes bèl·lics.

Els del musical-escènic vam anar al Gran Teatre del Liceu, on vam gaudir de l’opera txeca Kàtia Kabànova (ASSAIG GENERAL DE L’ÒPERA  KÀTIA KABÀNOVA, DE LEOS JANÁCEK). Veure-la en directe ens va impressionar molt.

En resum, aquesta sortida ha estat molt productiva i educativa. Ens ha obert la ment i l’ànima.

Esperem poder tornar a viure aquesta experiència!

Maria Rabasa, Marina Aubets, Marc Fontbuté, Belén Romero, Berta Saura, Anna Pujol.