Sobre la Setmana de la reducció de residus i Visita de la deixalleria móbil Safata d’entrada x

Dins el projecte d’Agenda 21 hem preparat una activitat per la Setmana Europea de la Reducció de residus que és del 19 al 25 de novembre.

L’activitat és la visita de la deixalleria mòbil que s’ubicarà entre el pati de futbol del Màrius Torres i el Gili i Gaia el 21 de novembre de 8.30 a 13 hores.

Durant el matí faran la visita els alumnes de 1r a 4t d’ESO amb els professors acompanyants que estan penjats al plafó d’anuncis, i faran un concurs per la classe que aporti més materials diferents per tal de sensibilitzar-los, i guanyaran un esmorzar saludable.

La resta de tutors de grups de Batxillerat els podeu convidar que portin material a les hores dels patis.

Hi ha penjat al web del centre un powerpoint sobre la reducció de residus per sensibilitzar-nos en reduir i classificar els nostres residus. I també són penjades fotos del powerpoint al passadís. Durant les hores de tutoria d’aquesta setmana podeu passar-lo uns minuts i parlar-ne.

Esteu tots convidats a portar materials de casa vostra susceptibles de portar a la deixalleria. I a més a més, tots els departaments també podeu eliminar tots aquells residus que han d’anar a la deixalleria. Si fossin molt grans o amb quantitat, digueu-ho perquè es pot avisar que passin a buscar els residus voluminosos.

Els dies 19 i 20 hi haurà alguna capsa gran davant de consergeria per si voleu portar materials vostres perquè els alumnes, els duran ells mateixos al camió.

A continuació us adjunto el powerpoint amb pdf i un cartell per tal que veieu els materials que es poden portar. Animeu-vos a portar força coses!

Setmana per la prevenció de residus (arxiu pdf)

CARTELL DEIXALLERIA

Comissió ambiental Màrius Torres