París amb l’alumnat de primer de batxillerat

Vam gaudir de 5 intensos dies per conèixer el París essencial. Des del Louvre a la Tour Eiffel, passejant per Montmartre i els Champs Elysées, visitant Versailles i La Défense i navegant pel Sena amb el bateau-mouche , sense oblidar-nos de la visita a Notre Dame. Es van fer varis treball de camp amb l’alumnat d’economia i d’història, ells/es eren els encarregats/ades d’explicar-nos edificis relacionats amb aquestes matèries com per exemple la borsa de París, el barri financer de la Défense, les galeries Lafayette, Les Invalides, … I l’alumnat d’economia de l’empresa va fer un estudi de marxandatge de joieries de la plaça Vendome, botigues de l’Avenue Montaigne, Rue Saint- Honoré, souvenirs de Montmatre, … Viatge inolvidable!