Olimpíada d’Economia

El passat dilluns 29 d’abril, 12 alumnes de segon de batxillerat de ciències socials que cursen l’assignatura d’economia d’empresa, van anar a la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida, per fer l’examen de la fase local de l’olimpíada d’Economia, que organitza l’UdL des del curs 2014/15, amb l’objectiu d’estimular i fomentar l’estudi de l’economia i de l’empresa entre els joves.

L’Olimpíada s’estructura en tres etapes: la fase local, la fase estatal i la fase internacional.

D’entre els alumnes que participin a la fase local, l’UdL seleccionarà els tres millors concursants que passaran a la fase final que enguany tindrà lloc a la Universidad Complutense de Madrid els dies 25, 26 i 27 de juny del 2019.

A més, els cinc primers classificats a Madrid podran participar a la fase internacional a San Petersburg (Rússia) del 23 de juliol a l’1 d’agost del 2019.

MOLTA SORT OLÍMPICS I OLÍMPIQUES!!!!!