O10k Objectiu10000

Per primer any, participarem a un repte de la Udl per combatre el sedentarisme entre els instituts de Lleida i és per això que necessitem la vostra ajuda.

Amb l’objectiu de conscienciar la població lleidatana que cal tenir una vida saludable realitzant activitat física, com ara caminar almenys 10.000 passos al dia, la Càtedra de Desenvolupament d’Organitzacions i Territoris Saludables de la Universitat de Lleida (DOTS-UdL) ha dissenyat una aplicació gratuïta per a mòbils que permetrà motivar, guiar i monitoritzar l’activitat de l’usuari.

O10k-Objectiu10000 ha estat desenvolupada per una quinzena d’investigadors de diferents àmbits com ara infermeria, fisioteràpia, medicina, nutrició, informàtica, educació, psicopedagogia i Inefc. Disponible ja a les botigues oficials per a telèfons Android i iOS, aquesta app forma part d’un projecte de recerca de la càtedra DOTS-UdL, iniciat ara fa un any, per avaluar l’activitat física a través del número de passos diaris, conèixer els hàbits de la població i poder donar més eines als professionals de la salut que treballen en aquest camp.

QUÈ HEM DE FER??

•   Us heu de baixa l’app O10k objectiu 10000 i al mateix moment us farà baixar l’app google fit què és per a que pugui contar els passos.
  •  Després de baixar-vos l’aplicació O10k, haureu de REGISTRAR-VOS com a nous usuaris.
  •  Quan us hagueu registrat, us posarà que us han enviat un correu electrònic al vostre correu, i haureu d’anar a VALIDAR-LO.
  •  Quan ho hagueu fet, obriu l’App O10K i us començarà a marcar els passos que feu cada dia.
  • El dia 14 comença el repte, per tant, aquest dia a primera hora del matí us heu d’apuntar al REPTE a la pestanya de REPTES que trobareu a baix de l’aplicació.

Repte INTERINSTITUTS: marcar que sou (alumnes/professors/PAS) de Màrius Torres.

Podreu consultar diàriament el RÀNKING oficial per saber com anem entre els instituts de Lleida.

L’app ha estat testada per una vintena de persones -infants, adolescents, adults i sèniors i també, professionals de la salut que han ajudat a validar-la tant des del punt de vista de la usabilitat, la fiabilitat i la satisfacció.

El repte, que comença el proper dimarts 14 de maig i finalitza el dia 21, consisteix a caminar. Els passos que recorri al dia cada participant se sumaran al còmput del centre on estigui inscrit. Diàriament es podrà comprovar quin és el centre més actiu i, també diàriament, hi haurà sortejos premis per a les persones més actives gràcies al patrocini de la Diputació, el gimnàs Ekke, Actel Lleida, Lleida Esportiu i Clos Pons. Al finalitzar el repte, el centre guanyador rebrà un premi saludable.

ANIMEU-VOS A PARTICIPAR I QUE ELS VOSTRES ALUMNES, COMPANYS I PROFESSORS TAMBÉ HO FACIN! JUNTS FEM MÀRIUS