Nous mediadors de 4t d’ESO

Ja tenim preparats els nous mediadors de 4t d’ESO del Màrius . Sessions formatives de mediació. Equip de mediació i resolució de conflictes. El nostre correu mediaciomariustorres@gmail.com

#diàleg #confidencialitat #bonrotllo.@insmariustorres

 



Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut