Lliurament dels diplomes DELF

L’institut Màrius Torres va tenir el privilegi el passat dia 14 de febrer d’acollir l’acte de lliurament dels diplomes DELF Scolaire.

Els exàmens DELF (Diplôme d’Études de Langue Française) s’emmarquen en un acord entre el Servei de Cooperació i d’Acció Cultural de l’Ambaixada de França i el Departament d’Ensenyament de Catalunya.

A l’acte hi van assistir el cònsol general de França a Barcelona, M. Piquemal i l’agregat de cooperació lingüística de l’ambaixada de França a Barcelona, M. Portelli.

Vam tenir el plaer de reunir tot de gent que estudia i estima la llengua francesa i així ho vam voler transmetre amb el vídeo que vam projectar i en el qual participaven diversos alumnes del centre. El gran nombre d’estudiants que van pujar a recollir els seus diplomes va ser una prova que el francès està ben viu!

L’acte va cloure amb una actuació musical dels alumnes de Batxillerat Silvia Torres, Roger Peinado i Juan Monsalve i la lectura recitada d’un poema de Màrius Torres en francès realitzada pel Juanjo Manau acompanyat al piano de David Esterri.