Al Carnaval, tot s’hi val !

El passat dijous l’alumnat de 1r cicle de l’ESO van poder gaudir de la Festa de Carnestoltes.

Les darreres dues hores del matí es van traslladar al Gimnàs disfressats individualment, per classe o per grup i van desfilar pel gimnàs amenitzats per la veu d’un animador.

També hi havia un jurat integrat per professorat de 1r Cicle que van premiar per cursos les diferents disfresses. Entre els premis, destaca el millor photocall del Segre, la millor màscara relacionada amb el Segre i també el premi a nivell individual i a nivell de grup. Entre les disfresses, vam poder veure des d’animals a equips femenins de rugby, a mims, a rockers i molta més varietat.

Tot l’alumnat disfressat va poder gaudir d’un premi per haver participat.

Cal destacar positivament el bon ambient que es va poder gaudir i l’alt índex de participació de l’alumnat i també del professorat implicat.
Us deixem amb una mostra de fotografies de la festa.