L’alumnat d’Arts Escèniques de 2n de Batxillerat, a l’ Aula de Teatre de Lleida

Els dies 25 i 26 de gener l’alumnat d’Arts Escèniques de 2n de batxillerat va assistir a classes obertes del CFGS de Tècniques d’Actuació Teatral a l’Aula de Teatre de Lleida. El dia 25 va assistir a la classe de “Performance davant la càmera”, amb el professor Òscar Sánchez i el dia 26 a la de “Condicionament físic” amb Ferran Farré. A totes dues sessions van poder veure la feina que l’alumnat del cicle havia preparat amb aquests professors. També van assistir a una xerrada informativa sobre el cicle, a càrrec d’Antonio Gómez i Jaume Belló.

Tot plegat, va ser una experiència altament gratificant, ja que també vam poder retrobar-nos amb exalumnes del nostre institut que actualment estan cursant aquests estudis; n’estan molt satisfets i agraeixen la feina feta des de l’institut en la seva formació i orientació.

Tant de bo la idea de col·laboració que va sorgir entre els dos centres educatius continuï endavant, ja que és un molt bon complement per al nostre alumnat. Durant aquest curs ens ha visitat professors i actors lleidatans per oferir-nos sessions de Performance i Improvisació i estan previstes altres sessions a càrrec de professorat de l’Aula. Ja us n’informarem!

Rosario Curiel i Alba Reñé