LA PREVENCIÓ D’INCENDIS A LA LLAR

El passat 30 de Setembre un conjunt de bombers de Lleida es van desplaçar al nostre Institut per tal de dur a terme una xerrada sobre la prevenció d’incendis a la llar.
L’alumnat va poder escoltar tots els consells sobre com apagar un foc amb el mínim risc possible. També quins perills comporta carregar el mòbil amb aparells electrònics defectuosos o bé la càrrega dels propis patinets elèctrics entre d’altres.
Uns consells que l’alumnat va valorar molt positivament i que va generar moltes preguntes i dubtes que es van acabar resolent.
Gràcies al cos de Bombers per fer-ho possible!
Us deixem amb un petit recull d’imatges.