Jornada gastronòmica intercultural a l’Aula d’Acollida del Màrius

El passat dilluns 16 de desembre, l’alumnat de l’Aula d’Acollida del Màrius Torres van gaudir d’una jornada de gastronomia, cultura i convivència. Entre tots els nois i noies van preparar i portar menjars tradicionals de les diferents cultures d’on procedeixen. Així, tots vam poder tastar les “arepas” veneçolanes, les “hallacas” de Colòmbia, les “valiadas” d’Hondures, postres dolços del Marroc, un pa amb mongetes, el “khachapuri”, i un empanat de patata, el kubdari, provinents de Geòrgia. Prèviament, l’activitat ens va servir alhora per poder practicar l’expressió escrita i fer les invitacions formals a tot el professorat que d’una manera o altra tenen contacte amb els i les alumnes de l’AA. Tots i totes vam sumar per fer una festa prenadalenca que va crear molt caliu i va enfortir vincles entre l’alumnat de l’AA del nostre centre.