Inici del curs 2021-22

1r dia ALUMNAT 2021-22  13 de SETEMBRE de 2021

Benvolgudes famílies,

A continuació teniu l’horari d’entrada del primer dia de classe del curs 21-22. Veureu que els accessos es faran simultàniament per les dues portes de la paçana principal del centre en horaris diferents i en funció dels grups on s’ha assignat l’alumnat.

A partir del dia 8 de setembre, l’alumnat podrà consultar a iEduca quin serà el seu grup, l’aula base i l’horari, i amb aquesta informació determinar el seu moment d’acollida.

Les famílies i l’alumnat nou al centre rebreu per coreu electrònic les dades d’accés a iEduca. (en cas de no rebre-ho, el mateix dia 13 de setembre hi hauran llistats de consulta de grups a les portes del centre). Pel nou alumnat, es recomana que el primer dia de classe, pugui portar algun dispositiu electrònic que es pugui connectar a internet i així els hi facilitarem els accessos a les aplicacions informàtiques que utilitzarem al centre.

Us desitgem un bon inici de curs.