GALA DE 2n DE BATXILLERAT (Promoció 2019-2021).

No oblidem com les Orles del curs passat van quedar reduïdes a l’emissió d’uns vídeos i d’uns discursos gravats amb la pena de no poder compartir l’espai físic amb totes i tots els companys. Va ser dur i només ens queden captures de pantalla d’aquells moments.

Aquest curs pandèmic, la paraula més repetida després de “PAU” per a l’alumnat de 2n de Batxillerat, hem pogut fer una gala presencial. No ha estat a l’escenari de sempre, donat que hem complert al peu de la lletra les restriccions rebudes pel Departament, però sí hem intentat que fos un acte inoblidable per a totes i tots.

Us deixem l’àlbum de records d’aquells moments que vau poder viure en directe mitjançant la retransmissió en streaming. D’alguna manera volíem que hi fóssiu.

Enhorabona al nostre alumnat que ja vola ben alt!

Fotografies: Rafa Ariño.