Exposició al passadís de Ciències dels rollups de Dones Científiques a Lleida

Amb motiu del dia de la noia i la dona científica, el Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida ens ha cedit per un parell de setmanes part de la seva col·lecció de rollups de dones científiques. En concret aquests corresponen a 12 dones científiques vinculades a Lleida, properes al nostre territori i a l’època actual.

Aquesta col·lecció forma part del projecte Ciencia y Tecnología en femenino desenvolupat per APTE (Asociación de Parques Científicos y Tecnológicos de España), l’objectiu dels quals és incrementar el percentatge d’alumnes noies que es decantin per carreres de Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques (CTIM o STEM).

Esperem que conèixer aquestes científiques tan properes serveixi d’exemple i estímul a les nostres alumnes.