El Màrius engega una campanya solidària a favor de Lleida pels refugiats

El passat dia 18 de maig l’alumnat de Projectes de 1r d’ESO va gaudir d’ una xerrada molt interessant sobre la situació al Sàhara i els saharauis . Gràcies a #Lleidapelsrefugiats amb les voluntàries Irene, Magda i Mercè que van explicar la seva experiència als camps de refugiats del Sàhara Occidental i molt especialment al nostre alumne Cori de 2n d’ESO A amb qui elles van
conviure quan van ser allà.

Entre altres aspectes interessants, han explicat també els projectes en els quals estan immersos des de Lleida pels Refugiats, dins els quals estan treballant amb la comunitat d’Elna. Engrescadora és la campanya de recollida de material escolar nou pels nens de Vacances en Pau i també de menjar i productes de 1a necessitat per Elna i SOS Refugiados.

Tot aprofitant aquesta xerrada i la importància de valors com la solidaritat, des de l’Institut hem endegat una campanya de recollida de material escolar i productes higienicosanitaris que començarà el proper dimarts dia 7 de juny i finalitzarà el dimecres dia 15 de juny.

A més a més, l’alumnat del Projecte de 1r d’ESO ha sigut l’encarregat de dissenyar els cartells promocionals de la campanya.

Animem a tothom : alumnat, famílies , professorat i a tot el personal de l’institut a contribuir en una bona causa.

Enllaç a les fotos de la xerrada

Cartells Promocionals