El Màrius a la jornada “JUGUEM AMB LA MARATÓ”. Esport i solidaritat!

El passat dimarts dia 10 de desembre l’alumnat de primer d’ESO de l’institut Màrius Torres, Ronda i Maria Rúbies va participar en una jornada lúdica i solidària a les instal·lacions cedides pel Sícoris Club. L’alumnat de primer de batxillerat A del Màrius Torres juntament amb alumnat dels altres dos instituts hi van col·laborar com a voluntaris/es ajudant en tot moment.
La jornada estava adreçada a l’alumnat de primer d’ESO que estaven organitzats en equips mixtes formats pels alumnes de tots tres instituts tot facilitant així la coneixença i cohesió entre ells/elles. Van jugar a tres jocs: Dodgeball, Colpball i Ultimate, i també van ballar Zumba; a més de poder prendre un refrigeri per gentilesa de Supermercats Plus Fresc. Tots els participants de la jornada (alumnat participant, alumnat voluntari, professorat, professora de Zumba) van col·laborar comprant la samarreta solidària que portaven a la jornada en què una part del seu cost es dedica a recollir fons per a la Marató de TV3, que aquest any es dedica ales malalties minoritàries. Va ser una jornada fantàstica i esportiva ! Moltes gràcies a tots/es!!

Us adjuntem tot seguit una galeria d’imatges de la jornada.