‘Dulces bestias’, dansa contemporània a Saragossa

L’alumnat del centre que inicia el batxillerat va ser valent, alegre i audaç responent a la proposta de la ‘Compañía Nómada’ de dansa contemporània.
142 ‘bestioles’ del Màrius vam aprendre a volar amb ballarins -reconeguts internacionalment- que estaven disposats a debatre durant més d’una hora en acabar l’espectacle.
Roberto Torres, director de la companyia, va aprofitar l’aposta del ‘Teatro de la Estación’ de Saragossa per apropar-se també a tots nosaltres, obrint les portes a la creació escènica i encoratjant l’alumnat a lluitar per una formació i una quotidianitat laboral enriquidores.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *