DINAMITZACIÓ DE PATI

L’alumnat de quart de la ESO i supervisat pel monitor de pati i un professor d’Educació Física, ajuda i juga amb  als més petits durant l’estona del pati.

Aquest alumnat de quart fa d’àrbitre de futbol sala, ensenya estratègies d’escacs, juga amb ells a bàsquet, comparteixen el gust pels mangas i intercanvien experiències a la biblioteca  o fan partidets de ping-pong.  D’aquesta manera els més petits des del primer dia prenen consciència dels saber estar durant l’estona d’esbarjo i coneixen altres alumnes del centre que no són de la seva classe.