ARTS ESCÈNIQUES i PERFORMANCE

Dins de les activitats programades pel Departament Artístic, l’alumnat d’arts escèniques de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat van poder gaudir d’un taller de Performance dirigit per Jaume Belló, actor, director, dramaturg i professor de l’Aula de Teatre de Lleida.

El dia 8 de novembre l’alumnat de 2n de Batxillerat va acabar la sessió programant una performance, després d’haver rebut unes nocions teòriques i haver fet unes reflexions molt interessants sobre què significa crear i què es pretén aconseguir amb aquesta creació multidisciplinar.

El dia 23 l’alumnat de 4t va experimentar què se sent fent una performance. Les interaccions amb el formador i les reflexions que va fer l’alumnat van enriquir molt l’activitat.