APS d’Escoles sostenibles: Setmana de reducció de residus i Gran recapte d’aliments

Estem molt agraïts i agraïdes a tota la colla d’alumnat que ha respost a la crida a formar part de l’Aprenentatge i Servei (APS) d’Escoles sostenibles! Han preparat amb moltes ganes la Setmana Europea de reducció de residus al centre, que ha estat enguany del 18 al 26 de novembre, tot fent els cartells d’anunci de la visita de la Deixalleria, també el nou encartellat per als contenidors de reciclatge dels passadissos i del menjador. A més, van passar per les aules d’ESO a explicar l’organització del concurs de l’esmorzar saludable, que encara el tenim per esbrinar qui seran els guanyadors i guanyadores. Aquella classe que duia material més variat i que més alumnes hi ha col·laborat serà la classe o classes guanyadores. Agraïm a moltes famílies que han col·laborat en fer aquesta recollida.

L’alumnat de l’APS va estar també fent la recollida al camió de la deixalleria i mostrant als més joves d’ESO quins residus hi poden llençar. També van revisar la presentació PowerPoint de la Setmana de la reducció de residus del Màrius i van recordar la necessitat que portem embolcalls i ampolles reutilitzables. Tots fem possible un Màrius més sostenible!!

FOTOS DE LA SETMANA DE REDUCCIÓ DE RESIDUS

No va acabar tota la seva col·laboració el dimecres dia 22 de novembre amb la vinguda de la Deixalleria, sinó que el cap de setmana l’APS d’Escoles sostenibles ha estat divendres 24 i dissabte 25 col·laborant amb el Gran Recapte d’aliments, passant el dia en un supermercat de Prat de la Riba animant la clientela a col·laborar amb el banc d’aliment i fent la recollida.

FOTOS DEL BANC D’ALIMENTS

Gràcies a tot l’alumnat de l’APS perquè podem estar-ne molt orgullosos de la seva tasca i esperem que puguin continuar al llarg de l’any fent més tasques col·laboratives.