Alumnat d’Història de l’Art i de Fonaments de les l’Art a Barcelona

El passat dijous 4 d’abril  un grup d’alumnes de Segon de Batxillerat, que estudiem Art, vam fer una sortida a Barcelona. El primer que vam visitar va ser la Casa Milà, una de les  meravelles arquitectòniques d’Antoni Gaudí. Després d’una agradable visita, molt bén guiada i d’unes dues hores de durada, vam anar caminant pel Passeig de Gràcia fins a Plaça Catalunya, on vam agafar l’autocar per traslladar-nos cap al Museu Nacional d’Art de Catalunya, a Monjuïc. De camí vam poder veure l’escultura Dona i ocell, de Joan Miró i, en arribar, vam realitzar una visita guiada, on vam poder veure moltes obres d’art (pintura i algunes escultures) d’artistes catalans de diferents períodes, algunes de les quals estan incloses en les PAU.

En acabar la visita vam descansar una estoneta i just abans d’anar a dinar, vam poder fer una visita al Pavelló Alemany, obra de l’arquitecte Mies van der Rohe. La visita va ser lliure, breu, i força interessant. Després vam tenir una estona de descans per menjar un entrepà i recuperar una mica de forces.

Després de dinar ens vam traslladar al Palau de la Música Catalana, una veritable joia modernista de Lluís Domènech i Muntaner. Una vegada visitat el Palau, vam anar passejant fins a Plaça Catalunya, on vam agafar l’autocar per tornar cap a Lleida.

Va ser un dia fantàstic i molt bén aprofitat. Vam acabar una mica cansats, però va valer mot la pena perquè vam aprendre molt i a ens ho vam passar bé.