8M al Màrius

Des de l’Assemblea Som Lila de l’Institut, hem celebrat el vuit de Març dia de la dona treballadora. Es van realitzar diferents activitats reivindicatives, lúdiques i de difusió. Es va llegir el manifest al pati, es van repartir polseres liles, es van repartir posts – it’s per a escriure en un mural. I els alumnes d’arts escèniques van projectar un vídeo, que van fer a l’assignatura, per  la tarda els nostres alumnes van participar de la manifestació i van llegir el manifest a la plaça Sant Joan. Durant tota la setmana es fan diferents tasques.