Xerrada sobre Machado per a 4t d’ESO

La setmana passada, i en el marc del cicle de la Guerra Civil al Màrius que us vam presentar fa uns dies, vam tenir el primer acte amb la presència de la Cecília Hill i en Josep Salvia. Ambdós autors del còmic Los días azules. Antonio Machado sobre els últims dies del poeta. Aquesta ha estat la lectura del trimestre de l’alumnat de 4t d’ESO i els autors van venir per explicar-nos el procés de creació però també per posar imatges reals a l’exili. Aquesta aproximació estem segurs que recolzarà les classes i l’interès del nostre alumnat per la memòria històrica.

Tota una experiència!