SORTIDA DELS QUARTS D’ESO AL GIMNÀS ZENKIU

Durant el passat mes de gener i principis de febrer els alumnes de quart d’ESO de l’Institut Màrius Torres han participat en una sessió al gimnàs Zenkiu dins del programa Fitjove. Van sortir de l’institut a tercera hora, i van arribar al gimnàs sobre les 11’45. Un cop deixat el material als vestidors i preparats, van començar les tres activitats ofertes, acompanyats de la música, les bicis i les coreografies.

Des del departament d’Educació Física es valora positivament aquest programa elaborat per la Secretaria General de l’esport conjuntament amb l’agència de  Salut Pública de Catalunya, doncs pretén fomentar la pràctica d’exercici físic durant el temps de lleure dels joves.

Preparats per poder fer exercici físic (roba, calçat, tovallola, aigua) van realitzar un tastet d’activitats aeròbiques divertides dins la primera fase d’aquest programa, per continuar contestant una enquesta anònima sobre els hàbits dels joves. Posteriorment, un dels professors del Zenkiu els va informar de la possibilitat de gaudir d’alguna/es de les activitats físiques practicades de forma regular, amb un preu més que competitiu, doncs aquest programa està subvencionat.

Van ser quatre dies diferents (un per grup), on els alumnes van “donar-ho tot”, practicant i gaudint força.