Presentació de la composició musical del poema Molt Lluny d’aquí, per a l’alumnat de 1r d’ESO de la casa

El 12 de setembre el David Esterri va presentar i interpretar la seva composició musical del poema Molt lluny d’aquí, del poeta Màrius Torres, i la seva adaptació simplificada per a què l’alumnat de 1r d’ESO la pugui tocar amb l’ukelele. L’alumnat va estar acompanyat del  professorat de música i va poder cantar amb el mestre David.

Aquesta composició i el poema s’inclouen dintre de les activitats que formaran part del projecte Del Màrius al Màrius, que inaugurarem aquest nou curs abans de Nadal.