Escola i empresa

fotofemcat16Com cada any, des de FemCat (fundació privada d’empresaris), dins del programaescola i empresa, ens proposen la visita d’un empresari/a per explicar a l’alumnat de primer de batxillerat de ciències socials, que cursen l’assignatura d’economia de l’empresa,  quines són les seves  funcions , les característiques que més es valoren, quins són els seus objectius,  el que els motiva per emprendre un negoci,  i aclarir qualsevol altre dubte que l’alumnat proposa.

Aquest curs ens ha visitat el Sr. Josep Santacreu, actual conseller  Delegat de DKV Seguros i President de la Fundació DKV Integralia.

Molt agraïts per aquesta indispensable col·laboració entre aquests dos mons, l’educatiu i el laboral!