Projecte Com Tu

Enguany tornem a reprendre el  Projecte Com-Tu al centre.
Amb aquest projecte es demana la participació activa dels iguals com a elements bàsics, així els alumnes de 3r d’ESO fan de tutors dels seus companys de 1r d’ESO que acaben d’arribar al centre .
L’objectiu d’aquest projecte és doble: d’una banda, pretén facilitar el procés d’integració dels nous alumnes de 1r d’ESO al centre educatiu; i per una altra banda, amb l’alumnat de 3r ESO es pretén millorar la seva autonomia, la iniciativa personal i la responsabilitat. Durant aquesta primera sessió es van assignar alumnes tutoritzats-tutors i es va dur a terme la primera dinàmica de presentació mitjançant una activitat de coneixença entre ells.

Com a novetat , vam estrenar unes cadires noves gràcies a l’AMPA, que ens van ajudar a poder realitzar molt millor aquesta activitat a l´exterior.