4t visita el Parlament i la Sagrada Família

Dins les activitats planificades pels departaments de Ciència Socials i Tecnologia, aquest proppassat dimecres 14 de novembre, els alumnes de 4t d’ESO van visitar la Sagrada Família i el Parlament de Catalunya. Al matí es va dur a terme el recorregut guiat per la Sagrada Família on van poder escoltar les explicacions tècniques referent a la construcció de l’edifici religiós. Després d’una parada a la zona del Maremàgnum per poder dinar, els alumnes es van desplaçar al Parlament de Catalunya on els van explicar el funcionament de la cambra política catalana. Totes dues visites van ser molt profitoses gràcies a l’excel·lent dels alumnes, motiu pel qual els responsables de les dues institucions, Parlament i Sagrada Família, ens van felicitar.