Associació de Famílies d’Alumnes

c/ Boqué, s/n — 25001 Lleida

Tel. de contacte: 600 248 633

E-Mail: mariarubiesampa@gmail.com

L’AFA és una entitat sense afany de lucre, que agrupa les mares i pares de l’institut. Està reconeguda legalment en el Registre d’Associacions i les seves funcions estan regulades per un Decret de la Generalitat de Catalunya.

El seu objectiu fonamental és contribuir a la millora de l’ensenyament que reben les nenes i els nens. El seu funcionament es basa en el diàleg i en la col·laboració amb els diferents sectors implicats en la comunitat educativa.

Com AFA de l’institut Maria Rúbies i representants de tots els pares i mares del centre, volem donar-vos les gràcies pel vostre suport i la vostra confiança.

Ens doneu forces per continuar ajudant, com sempre hem fet, a tota la comunitat educativa, pares i mares, alumnes I també al professorat tot donant sempre el nostre punt de vista com a pares que som, en qualsevol tema referent a l’educació dels nostres fills i filles.

Algues de les funcions de l’AFA són:

• Subvencionar les sortides curriculars, les excursions de final d’etapa, 4t d’ESO i 2n de batxillerat i qualsevol iniciativa que tinguin els alumnes i demanin el nostre suport.
  • Col·laborar en les festes de graduació, tant econòmicament com logísticament.
  • Fer xarrades per als pares i mares sobre educació, convivència i promoure cursos d’informàtica i d’astronomia.
  • Com que és una entitat sense ànim de lucre, reinverteix els superàvits en benefici del propi institut; per exemple, el dispositiu de cloració del dipòsit d’aigua, la reparació del telescopi, etc.
  • Gestionar la compra dels llibres directament a les editorials per fer-la més còmoda per als pares i també molt més econòmica.
  • A més, gràcies a l’estreta col·laboració entre l’AFA i la direcció del centre, aquest any comencem una nova etapa en el tema dels llibres, socialitzant els llibres dels nostres fills i filles, que suposarà un estalvi molt important de diners per a tots nosaltres.

És per això que us continuem demanant ajuda tant de forma esporàdica com per formar part de la junta. Com més siguem millor, ja que farà que siguem una AFA forta i preparada per poder afrontar un futur que per desgràcia no sembla massa pròsper.

Per aquestes i altres raons us hi esperem amb els braços oberts.

AFA Institut Maria Rúbies.