1r de BATX participa al Canvi de Marxa

Els alumnes de 1r de Batxillerat han assistit aquests dies a l’activitat CANVI DE MARXA organitzada per l’Equip d’Educació Viària de la Guàrdia Urbana de Lleida, a l’Auditori. La finalitat és fer-nos conscients què passa quan hi ha un accident i el que suposa  no ser responsable en la conducció, dins i fora de la ciutat. L’activitat presenta el testimoni de diversos professionals que cada dia treballen en l’àmbit de les emergències: guàrdies, sanitaris, bombers, etc així com familiars i persones que han patit algun accident.
El testimoni de tots ells ha estat molt colpidor, ja que tots han parlat des del cor i d’un tema que a tots els afecta de manera molt personal. Tant als alumnes com als professors acompanyants  ens ha “tocat” molt els testimonis i la capacitat de transmetre les seves experiències de manera tan planera, tot i la duresa del que ens han explicat.

Cal afegir que ens agradaria a tots que aquesta mena d’activitats no s’haguessin de fer perquè voldria dir que tots fem el que toca quan agafem la moto o el cotxe.