2a sessió del Projecte Com-Tu

El passat 17 de gener es va realitzar la segona sessió del projecte COM-TU. Durant aquesta sessió els alumnes de primer expliquen als seus companys-tutors de tercer com els havia anat la primera avaluació. A partir d’aquesta informació, els alumnes de 3r orientaven als de… Llegeix més»

4t d’ESO va a Barcelona

Aquest dijous els alumnes de 4t d’ESO van anar a Barcelona de visita, a banda del mateix viatge en autocar que, perquè no dir-ho, sempre agrada més a uns que altres.
Durant el matí vam fer dos grups. Uns van anar a visitar el centre de… Llegeix més»

Escape Room de Biologia i FiQ

Avui els alumnes de 4t ESO que fan Biologia i Física i Química han fet un Escape Room. Consistia en la realització de quatre proves relacionades amb les dues assignatures mencionades anteriorment i la llengua vehicular era en anglès. Les alumnes guanyadors han estat Irais… Llegeix més»

Astronomia fa una xerrada al Camps Elisis