Resultats a la Copa Cangur

El passat dijous dia 25 es va celebrar la Copa Cangur amb els nostres alumnes representant al Rúbies, els Cadets (alumnes de 1r i 2n d’ESO) van anar a competir al Col·legi “El Carme”, mentre que els Júniors (3r i 4t d’ESO) van anar al Institut Gili i Gaya. Els cadets van quedar en una meritòria segona i cinquena posició, la qual cosa, malgrat el bon resultat, no els va permetre passar a la següent ronda, perquè només es classificava el primer institut de la zona local. Els nostres Júniors tampoc es van poder classificar, però també els va resultar una experiència molt enriquidora i profitosa.