Final dels Monòlegs de la Ciència al Rectorat

Divendres vam assistir amb l’alumnat de 4t d’ESO científic-tecnològic al concurs “Els Monòlegs del Club de la Ciència”, organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), en col·laboració amb la Xarxa Vives i la Universitat de Lleida. L’objectiu d’aquests monòlegs de 3 minuts és promoure la comunicació de la ciència en català d’una manera sintètica, amena i entenedora i utilitzant únicament les habilitats comunicatives personals, sense el suport d’eines per a presentacions. Això també va permetre l’alumnat entrar en una de les sales nobles de la Universitat de Lleida, el saló Víctor Siurana del Rectorat. Una estona molt distreta i en què van poder descobrir particularitats curioses de la ciència amb un llenguatge col·loquial i entenedor.