Ambaixadors de l’astronomia al Parc de l’Aigua

El passat dimecres 15 de novembre, alumnes de 1r i 4t d’ESO del nostre institut varen anar al col·legi de primària “El Parc de l’Aigua” per tal de participar en les seves jornades de ciència en el si del Dia de la Ciència. Aquest any tenim el gust de dedicar aquesta jornada al nostra il·lustre científic Joan Oró, així que els nostres representants prepararen un taller anomenat “El sistema solar a escala”. L’acollida del taller va ser molt bona i els i les més joves van poder gaudir d’un tast del bon saber fer dels nostre alumnat.