Batxillerat va al teatre: Mirall trencat

El 27 de març, l’alumnat de primer i segon de batxillerat ha assistit al teatre de l’Escorxador a veure la representació teatral de l’obra Mirall trencat de Mercè Rodoreda. Aquesta és una de les dues lectures prescriptives de l’assignatura de llengua catalana i literatura d’enguany.

La valoració de l’obra ha estat molt positiva. Els actors i actrius han captat la nostra atenció des del primer moment. D’una banda, la intervenció de les dues criades ha estat molt divertida i d’altra banda, la selecció de les escenes ha estat clau per entendre millor la novel·la de Rodoreda.

Un cop ha finalitzat l’obra, hi ha hagut un col·loqui en què l’alumnat ha pogut participar tot fent preguntes als actors.

Hem gaudit d’una excel·lent representació de Mirall trencat i felicitem la companyia Mea Culpa per la seva posada en escena.