“Le petit malade imaginaire” a l’Escorxador

Els dies 11 i 12 de març, els alumnes d’ESO i Batxillerat que cursen francès van anar a veure “Le petit malade imaginaire2 i “Le malade imaginaire” al teatre de l’Escorxador.

Els alumnes van poder gaudir de l’adaptació de “Le malade imaginaire” de Molière que la companyia de teatre BHM Producciones ha portat arreu de l’Estat espanyol.

Ja fa uns quants anys que assistim a les interpretacions d’aquests joves actors que permeten donar a conèixer als nostres alumnes, algunes de les obres mestres del teatre francès.