Ens visita la deixalleria mòbil

Divendres 22 de maig va venir la “La deixalleria mòbil” a l’institut, un servei que pretén facilitar la correcta gestió dels residus i, alhora, convertir la tasca de recollida en una eina educativa. Van ser els propis alumnes els que van anar a lliurar els residus. Van portar piles gastades, motxilles velles, pneumàtics de bicicleta, petits electrodomèstics i esprais gastats entre altres materials. Alguns alumnes de 4t van aprofitar per presentar una aplicació per al mòbil amb l’objectiu de reciclar correctament.

A més a més, aquest curs volem continuar col·laborant en el projecte “Mobilitza’t per la selva” de recollida de mòbils antics per reutilitzar o reciclar. El mateix dia ja vam recollir una trentena de mòbils, però encara podeu continuar portant-ne a consergeria.

Aquesta és la presentació que vam passar als alumnes: