4t d’ESO coneix Pedrolo

4t d’ESO va assistir dimarts passat a un espectacle poètic i musical al Teatre de l’Escorxador dedicat a la figura i a l’obra de l’autor ponentí Manuel de Pedrolo. Els alumnes van poder conèixer la vida i els escrits de l’autor del famós “Mecanoscrit del segon origen”, novel·la que actualment estem llegint amb els citats grups. La representació va constar de tres parts clarament diferenciades: la primera se centrava en la vida de l’autor i les dificultats del moment polític i social que li va tocar viure; en segon lloc, es van llegir fragments de les obres més rellevants de Pedrolo, i en darrer terme tot plegat va estar acompanyat de l’actuació d’un saxofonista.

Cal destacar l’altíssim nivell de l’espectacle i l’excel·lent comportament del nostre alumnat.