Terra Baixa per a BATX a l’Escorxador

Dimecres 27 de novembres els alumnes dels dos batxillerats van assistir a la representació de Terra Baixa al Teatre l’Escorxador de Lleida. Aquesta activitat resultava especialment interessant per als alumnes de 2n de batxillerat ja que l’obra d’Àngel Guimerà és lectura obligatòria per a les PAU i, d’aquesta manera, els alumnes podran fer-se una idea més exacta dels diferents temes que hi planteja. A més, en finalitzar la representació, els estudiants dels diferents instituts que omplien la sala van poder debatre amb els actors al voltant de la seva feina, però també dels aspectes més problemàtics de l’obra, com per exemple l’evident masclisme en diferents passatges.