Taller científic d’aliments

L’alumnat de biologia de 2n batxillerat va participar el passat 2 de febrer en els tallers de microorganismes i elaboració de xocolata, organitzats pel Departament de Tecnologia d’Aliments del Campus Agroalimentari, Forestal i Veterinari de la Universitat de Lleida (ETSEA).

En la primera activitat l’alumnat va endinsar-se en el món de la microbiologia d’aliments, podent observar en un microscopi diferents microorganismes beneficiosos i alteradors. I en la segona activitat van comparar els diferents greixos substitutius de la mantega de cacau en la xocolata i la importància dels fenòmens de cristal·lització sobre la qualitat del producte acabat.