Acte pel DENIP

L’alumnat de 2n d’ESO va participar, per celebrar el Dia Escolar per la No-Violència i la Pau, en una acció artística conjunta a carrers i places del barri per reflexionar amb els infants i la ciutadania sobre les conseqüències dels conflictes armats actius al món en aquest moment.
Van plasmar la seva pròpia silueta a terra volent expressar que les persones víctimes de conflictes bèl·lics són com nosaltres. En aquests espais també van escriure nombres que volen “denunciar” el fet que ens habituem a veure als mitjans de comunicació un recompte de víctimes constant que, com a ciutadans, acabem “normalitzant”, arribant a oblidar que darrera aquestes xifres hi ha persones que podríem ser nosaltres.

Més endavant, s’aprofundirà i es treballarà algun d’aquests conflictes a l’aula i ens visitarà un membre d’una ONG d’aquests països.