Festival de Nadal 2018

Un any més hem tancat l’any (que no el curs) celebrant l’habitual festival de Nadal. Per als alumnes de 1r i 2n d’ESO es va preparar una activitat al gimnàs del centre on compartien diferents actuacions de les classes i del professorat. Es podien veure… Llegeix més»

Èxit de la Marató 2019

Tal com vam informar, el nostre centre s’ha implicat al màxim en les activitats per recollir diners per a la investigació del càncer, motiu de la Marató de Televisió de Catalunya de l’any 2019. En aquesta ocasió el centre va recaptar 900 euros conjuntament amb… Llegeix més»

Juguem amb la Marató de TV3

El dia 12 de desembre els instituts Maria Rúbies, Màrius Torres i Ronda van organitzar una jornada esportiva al Sícoris: “Juguem amb la Marató”, amb la finalitat de sensibilitzar l’alumnat de la importància de la pràctica d’una activitat física i amb un vessant solidari.
Van participar… Llegeix més»

4t participa al FIT JOVE

El dimecres 5 de desembre els alumnes de 4t de l’ESO van participar al programa FITJOVE, subvencionat per la Generalitat de Catalunya, a les instal·lacions del SÍCORIS. L’activitat consistia a fer un tastet de diferents activitats de fitness amb l’objectiu de promocionar aquest tipus de… Llegeix més»

Laura Burrueco premiada a la UdL